Míru Houšku snad ani není nutné představovat. U firmy je pěknou řádku let a není snad nikdo, kdo by o něm mluvil jinak, než jako o vždy usměvavém a pozitivním kolegovi, pro něhož není žádná výzva problém. U naší firmy si prošel snad všemi pozicemi a v nedávné době přesedlal z obchodních center na pozici Area manažera, kde má nově na starost hotely, administrativní budovy a průmyslové areály. Aktuálně má na starost přes 20 objektů a my mu držíme palce, ať se mu na nové pozici daří!

Jak dlouho už u nás působíte? Vzpomenete si, kde a na jaké pozici jste u nás začínal?
U firmy již pracuji devět let. Začínal jsem jako strážný na OC Chodov a nastupoval jsem na první směnu 5. Března 2010 v pátek, tudíž mě čekal celý víkend. Pamatuji si to, protože jsem následující pondělí a úterý proležel, protože jsem se nemohl postavit na nohy.

Jaké byly Vaše začátky? Co bylo nejtěžší a naopak?
Začátky byly těžké 🙂 Už jenom fyzická náročnost práce. Hlavně jsem ale nastupoval jako naprostý nováček „v oboru“. Takže vše bylo nové. Na druhou stranu, jsem měl z předchozího zaměstnání bohaté zkušenosti s jednáním s lidmi, takže mi vlastně tato práce vyhovovala.

Jak se Vám u SSI pracuje? Jaký byl Váš kariérní postup a jak se ve Vašich očích jednotlivé pozice lišily?
Na první část otázky snad není třeba ani odpovídat… U firmy jsem již devět let. Můj kariérní postup… byl postupný. Na obchodních centrech URW (Unibail-Rodamco-Westfield), jsem vlastně prošel všemi stupni. Strážný, supervizor, Manager of duty (MOD),  objektový manažer a následně Floor Manager, což je specialita OC Chodov. Zároveň jsem měl od června 2018 na starosti rozjezd poboček Grand Optical. Od února 2019 jsem nastoupil na pozici area manažera. Každá předchozí pozice byla takovou přípravou na tu následující. Rozdíl mezi nimi? S každým postupem mě méně bolely nohy, ale o to více mě bolela hlava 🙂

Co byste doporučil začínajícím zaměstnancům dle svých zkušeností?
Hlavně by si měli uvědomit, proč tu práci dělají. Ať už je jejich motivace jakákoliv, měli by jí dělat tak, aby se na konci směny mohli podívat do zrcadla a nemuseli se stydět. Možná to zní hodně nadneseně, ale osobně to tak vnímám a je to můj názor a pohled na věc. Samozřejmě důležité je vydržet… vydržet… vydržet.

Nyní máte na starost přes 20 objektů, jak vypadá Váš den? Jak tyto objekty vnímáte oproti předešlým?
Od nástupu na pozici AM mi přijde, že dny jsou příliš krátké a týden má málo dní. Vzhledem k tomu, že jsem na této pozici velice krátce, snažím se seznámit se všemi objekty co nejvíce, poznat všechny zaměstnance a samozřejmě zajistit vše potřebné tak, aby vše fungovalo, jak má. Po tak krátké době nechci hodnotit jednotlivé objekty, rozdíly mezi nimi a podobně. Myslím, že by to bylo předčasné a nebylo by to objektivní a férové.